slide show

graffiti nagellack

gammal bild

ja valde att träffa lite folk ändå, åkte hem till abbe. gabriel väntade på mig så gick vi dit tillsammans, men ja där borta hände inte så mycket, det vanliga. men kul var det i alla fall, får hoppas att jag träffar dom igen innan jag åker, det ska jag se till att jag gör i alla fall :)
men just nu målar jag naglarna med graffiti nagellack, behövdes nytt. haha graffiti nagellacken är coola, inte för att jag har så bra färg att ha under mitt graffiti nagellack men ändå. coolt ju!
imorgon är det tiiidig innebandymatch, spelar mot alunda, får ju hoppas på vinst! haha hörde att saga is hade förlorat med 7-1 mot lamadjuren, haha jävla sopor! nej nu ska jag inte vara taskig, heh. men i alla fall, samling kvart över åtta imorgon så måste sova snart, snaaart. men efter matchen imorgon ska jag bara ta det lungt, kolla på film eller nått. nu ska jag fixa lite sen sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0