slide show

goodnight

nu ska jag sova och förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har inte orkat göra någonting. har faktiskt inte gjort någonting idag, bara kollat på en massa tv. men skönt var det att slippa den här måndagen i alla fall, en dag närmare egypten så det är bara bra. så nu kan man säga att det är 3 dagar kvar tills jag åker, om jag längtar? vill dit nu! fast det kommer inte vara kul när jag kommer hem igen för då blir det massa läxor och sånt..skolan suger. men får hoppas att jag får läxorna med mig så jag slipper ligga efter så mycket, fast ändå vill jag inte ha läxor när jag är fri från skolan men jag får väl bita ihop och göra dom!
nu ska jag sova för jag somnar snart, goodnight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0