slide show

musik

David Guetta & Chris Willis ft Fergie & LMFAO - Gettin' Over You


sitter och lyssnar på denna låt just nu
helt okej, eller jag tycker det är fergie som gör det bra i låten
vad tycker ni (: ?

men för ett litet tag sen hade jag så tråkigt så jag tog lite bilder
jag tog en sten och skrev LOVE på den och gjorde den i svart/vitt
skrev lite på ett papper och gjorde det i svart/vitt
och så tog jag kort på två teckningar som jag gjorde under dom tråkiga lektionerna med linnea i sexan
också i svart vitt
bilderna kommer nu


stenen jag skrev LOVE

(:


och teckningarna jag ritade på dom tråkiga lektionerna med linnea
haha,inte direkt det bästa.

nu har jag inte så mycket mer att skriva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0