slide show

lite om stockholm

nu ska jag berätta lite om stockholm
jag och sandra gick upp klockan åtta, fixade oss och sen åt frukost
sen gick alla ner till tåget som gick till uppsala
när vi var i uppsala träffade jag saknade felicia
sen tog vi tåget från uppsala till stockholm
och på stationen i stockholm träffade jag felicia igen, hon skulle till grönan
men sen tog vi en buss som gick till vasa museét
vi stod i en låååång kö och sen när vi kom in gick jag,sandra,henkan och toffe runt lite
jag tyckte det var dåligt att man inte fick gå in i skeppet..
menmen, sen när vi kom ut därifrån så regna det
regn=lockigt hår
och jag som hade utsläppt,slitet hår helt i onödan
menmen, vi gick till en båt som tog oss över till stan
och då såg vi hela grönalund, det såg så jävla kul ut
när vi kom till stan gick jag och sandra runt lite
min väska fanns inte.. blä
får köpa den på stan här inne i stället
till mat åt jag fläskfilé med pommes och cola, yummie
var as gott
sen tog vi tåget hem och mer än då hände inte
sen i förra inlägget skrev jag ju vad jag gjorde, träffa abbe och amilia
och så var det sista gången innan jag åker jag fick träffa abbe, åhhh ):
nu gör jag inte så mycket, ska visa lite bilder från stockholm nu


henkan,toffe och sandra

mobilen

sandra och toffe på bussen till museét

kön var mycket längre..

skeppet
var inte så lätt att få en bra bild för det var så mörkt där inne

lite till av skeppet

haha jag, fint smile

mer av skeppet..

visst ser han riktigt ut ?!
han typ svettades..

skelett

haha henkan

MELONREM !
yummieyummieyummie!


grönalund
feeeetttttt kuuuuuuuuuuuuuuul !

har inga flera bilder nu
hoppas dom här räckte :)
imorgon blir det nog att åka hem till moster ett tag
sen kanske träffa amilia eller nått?
aja, får se vad som händer
imorgon kommer ni också få välja ut vilken av mina två headers jag ska ha
förut röstade ni på tre stycken olika, hehe fick tre röster men ändå
och nu väljer jag ut dom två med flest röster så får ni välja mellan dom två
sen blir det den med flest röster
nu snart blir det sängen tror jag, eller nej jag har en väldigt stor lust att börja fixa lite packning inför resan
så det ska jag göra nu innan jag somnar
godnatt


JG HATAR DET HÄR VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0