slide show

grym dag/kväll

kvällen tillbringades med julia,amilia och emma
och sen sen liten stund med norén,axel och viktor
vi tog massa massa bilder, var vid ån, ärentunataket och gungan
hade så grymt kul idag !
skönt att få träffa dom flesta innan man åker (:
fast kommer sakna dom såklart..
det får bli en kort text nu
jag hade skrivit en lång men den försvann..damp

bilder från kvällen

en bild som julia tog
tycker den var as fin













älskar er flickor







lite bilder från ån



& lite bilder från ärentuna
tack allihopa för den här dagen

nu får det räcka med bilder och ta och lägga sig i sängen och sova en stund
ska upp kvart i fyra, då skriver jag här igen
fast jag kommer nog gå upp tidigare för det känns som om jag inte kommer hinna
menmen, det kommer i alla fall ett inlägg om några timmar !
och kanske ett på arlanda för jag brukar sitta vid datan där
& jag kommer tappa besökare,vilket som är dåligt..
men ni som läser min blogg, jag kommer tillbaka snart !
och det kanske kommer något litet inlägg i spanien eftersom vi har svenska kompisar där
så lite uppdatering bli det nog.
nu ska jag bara skicka ett sms till alle och rebecca och skriva att jag paxar platsen längst in på planet
hehe
godnatt


Kommentarer
Postat av: julia

kommer sakna dig sjukt mycket ellinor.

stolt fotograf på några av bilderna :D

hahah amilia på taket... haha ^^

att du inte skrev att du inte kom upp? hahah :DD



ha det bäst :) <3

2010-07-27 | 13:27:11
URL: http://jjulialundeborg.blogg.se/
Postat av: melina

amilia var ju sjukt fiiiin som bloonndddiiiii :DDDD saknar dej :D o alla andra i stv :DDD<3

2010-08-13 | 16:46:47
URL: http://forslinmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0