slide show

bloggtrafik

jag blev medlem på http://bloggtrafik.nu för några dagar sen
det står att man får fler besökare och liknande
men för mig funkar det ju knappt, eller jo jag kanske har fått 1-2 mera unika besökare
men inget mer
ni andra som är medlemmar där, har ni fått mera besökare?
eller jag vet inte, jag kanske gör något fel men det tror jag inte
på alla andra bloggar står det att det funkar och massa
jag vill att det ska funka
för jag vill ha mera unika besökare, just nu har jag nio.. WIHO !
jag vill också ha mera komentarer
jag har frågat om vilken bild ni tycker jag ska ha som header,om jag ska göra om bloggen,musiktips osv
men jag har knappt fått några komentarer alls
haha klagarn , jag vet





vad har alla andra gjort idag då ?

någon komentar kanske ? :DD


Kommentarer
Postat av: Sara ★

jag använderdet och jag får typ 50 extra varje dag utav det och cirka 20 extra kommentarer varenda dag ;) bloggtrafik in my heart! (y)

2010-07-29 | 15:35:29
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0