slide show

vinst mot VP !

yeeeey vinst mot VP!
jag var sämst i första halvleken..
men i alla fall, i först halvleken gjorde linda vårat första mål
sen gjorde VP mål och första halvleken slutade 1-1
i början av andra halvleken hände ingenting
men när det var fem minuter kvar så fick jag en jätte bra pass av sandra in i straffområdet och jag får en jätte bra träff och lobbar den över målvakten i vänstra hörnet
då avgjordes matchen och vi vann med 2-1 !
tredje plats i serien också.

men just nu sitter jag och kollar på någon film som jag inte vet va den heter
den är väl bra
har också en cola och en choklabit, haha
passar perfekt till en film


bild från roslagscupen 2010

Kommentarer
Postat av: sara

diggar bilden höh, tror att typ min mamma tog den när hon var i publiken xD

2010-08-30 | 16:23:17
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0