slide show

veckan's blogg vinnaren är...

LINDA!
grattis linda, du vann veckan's blogg
du fick hela elva röster om jag har räknat helt rätt

så här skrev linda till mig när hon anmälde sig:
Linda Wessman
Jag är 13 år och går I Nanna skolan som är en estetisk linje inne i Uppsala. Jag älskar att dansa, fota & spela innebandy. Jag tävlar i cheerdance sen ett år tillbaka. Då har jag tävlat i DM och då fick vi silver och i RM där fick vi brons, och om någon vecka ska jag börja träna disco. När jag fotar, så fotar jag det mesta från poträtt till natur & miljö. Jag spelar innebandy i Storvreta IBK. Där a-laget är svenska mästare och F-97 är serie segrare. Min blogg handlar mestadels om min vardag men också mycket om foto & design. Jag älskar att designa bloggar. Så om de e någonting du vill ha hjälp med eller om du vill ha en ny design är det bara att kommentera min blogg.

Jag vill bli veckan blogg för att jag älskar att blogga, och de är alltid roligare när man har fler läsare & fler kommentarer, och eftersom att min blogg är ny så skulle de vara extra kul med fler läsare. Så jag hoppas att jag vinner och kan få ta del av alla dina läsare. Dessutom följer jag dig via bloglovin ;)

Kramar!


grattis grattis
hehe nu har du vunnit en länkning i min blogg


ALLA KOLLAR HENNES BLOGG!
http://fotolikelinda.blogg.se

Kommentarer
Postat av: LINDA - vardagsliv foto & design

(y) <3

2010-08-29 | 12:00:19
URL: http://fotolikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0