slide show

fotbollsträning

hej bloggen ! skolan idag har väl vart helt okej
på matrasten gick jag,emy,terese,issa,sandra,hampus och gustav till donken
köpte äntligen min glass från min glasscheck som jag har fått av ronald mc'donald klubben
haha det var as kul där inne, imorgon ska hampus komma som tjej till skolan, ser jag fram emot
sista lektionen hade vi spanska, hampus började först sitta och digga en låt, sen började han göra rörelser med händerna så då hängde jag på
sen så går vi runt och gör så typ hela tiden, haha det är as roligt
men idag kom vi i alla fall på 110.an hem, skönt att slippa gå så långt.
nu sitter jag och käkar upp det sista av min marabou mint choklad, jag älskar den
sen blir det fotbollsträning och spelar möte, hoppas verkligen att det blir gothia nästa år
det är liksom det vi ska snacka om, vilka som ska vara kvar till nästa säsong så vi vet vilka som ska med till gothia och sånt där, hoppashoppashoppas att alla håller sig kvar till gothia så vi kan åka dit, gothia är något som alla fotbollsspelare vill på.
men men nu ska jag äta lite mat och sen byta om till fotbollsträningen, kanske blir så att jag skriver innan
annars blir det efter
hejsvejs


yummie!
webbkamerabild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0