slide show

förlåt för dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering idag, men har helt enkelt inte haft tid
men dagen började i alla fall med skolan, slutade klockan två
var å gränby centrum på matrasten med issa,emy,terese och sandra 
haha köpte godis, gott! 
jag hittade en as snygg kofta från vila, ångra mig verkligen att jag inte köpte den
var precis en sån som ja leta efter typ.. 
hade första syslöjd lektionen idag också, fick syslöjd
rim,kanar och issa är as roliga, haha
men nr vi sluta gick jag till bussen med sandra och terese
haha sandra skulle ta bussen som var på andra sidan
hon skrek till terese och fråga om hon ville ha cola och terese sa ja och så kastade sandra den ver vägen, haha det var faktiskt roligare än vad det låter
men när jag kom hem mötte julia,amilia och emma upp mig och sen åkte vi hem till amilia
vi kom på att vi skulle baka äppelpaj, vi började med det och sen hade vi inte tillräckligt med smör så då gick vi ner och köpte det, träffade abbe där också
amilia glömde sina pengar till smöret så abbe fick betala, haha
men sen så följde abbe med oss hem till amilia och sen så var alla vi där
äppelpajen var faktiskt jätte god, och julias vaniljsås var också jätte god
men åkte hem halv sex, fick skjuts av amilia en bit
när jag kom hem åt jag vid sju någon gång och senare cyklade jag hem till amilia
hon och julia åt och sen cyklade vi hem till julia
senare kom abbe, alla kollade på film en stund och sen så berättade abbe att vi skulle åka hem till han och hämta lisa, så då gjorde abbe,jag och amilia det
alla vi cyklade hem till julia igen och då kollade vi på mera film, som man bäddar
hahah den var rolig
cyklade därifrån kvart över tio, sa hejdå till alla vid centrum och sen cyklade hem
var hemma fem i halv elva och sen satte jag mif framför tv:n, och det gör jag fortfarande
kollar inte på någonting typ, finns inge bra
men nu ska jag försöka leta efter min kofta som jag hittade idag på gräny
JAG MÅSTE HA DEN!
annars måste jag åka till gränby imorgon,ett måste..


har inga nya bilder.



GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG!
sista dagen att rösta är imorgon



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack jag vet att jag är bäst på att göra vaniljsås, tack ! :D

2010-08-28 | 15:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0