slide show

fångarna på fortet

nu snart är det första programmet av Fångarna på fortet
jag älskar det programmet, haha
men det är faktiskt bra
under pauserna ska jag passa på att träna spanska gloserna, kan dom flesta redan men vill vara säker att jag kan dom
sen blir det att packa skolväskan med lite saker
sen blir det att sova och sen ny skoldag som är hur lång som helst, vilket jag verkligen hatar.

btw, idag hade jag utsläppt i skolan ,vilket jag sällan har 
jag hade plattat det rätt länge hemma
och så när jag är framme vid bussen, vips så är det lockigt
JAG HATAR LOCKIGT HÅR !
imorgon ska jag pröva att ha det igen, om det blir lockigt så kommer jag aldrig ha det igen
jag hatar verkligen mitt lockiga hår, det är fult på mig
bläääääääää
INTRESSANT ?
nej.


spanska böckerna, amigos

ett äpple, hah



GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG !
3 st som har anmält sig såhär långt


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi har också sånna spanska böcker! :)

2010-08-25 | 16:19:27
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0