slide show

21 spanska glosor tills imorgon?!

skoldagen har väl varit helt okej
hade spanska sista lektionen och då sa hon att vi skulle få läxa att läsa en liten text minst fem gånger
men sen så..JÄVLA FILIP!
hon tänkte ge oss glosor men hon ändrade sig till bara texten, och då sa typ filip att vi kunde ta glosorna också och då sa hon ja.. du är så DDDDUUUUMMMMM !
fast det är lätta men ändå, inge kul att ha 21 stycken tills imorgon...åååååh
och juste, jag tappade bort min nyckel så då var jag tvungen att bryta upp låset men sen så direkt efter jag hade brytit upp de så kommer en tjej fram till mig och frågar om det är min nyckel, och såklart så var det min nyckel
så då bröt jag upp mitt lås helt i onödan, haha
men har ett nytt nu, så får väl hålla koll på min nyckel lite mer
inte så mycket mer har hänt idag
imorgon har vi våran första idrottslektioner
jag gillar idrott men det är det att när man ska hoppa över såna där bockar eller vad det är, åh jag hatar det så jag hoppas inte vi kommer göra det för jag vågar verkligen inte, fegis jag vet men jag tycker det är as läskigt
tur att man inte får betyg i sjuan, hehe
slutar halv fyra imorgon också, fyfan vilket schema man har..


bild från spanien 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0